Кәкей Жаңжұңұлы - Өкпелісің неге сен?

Сен меннен жырақ кеттің,жырақ кеттің,
Жаныңа қандай ғана сыр ап кетің?

Аңқылдап алыс жерден іздеп келіп,
Алдыңнан неге ғана жылап кеттім?

О,менің егіз досым-жыр өлеңім
Кеудемді бір ақтарсаң білер едім.
Мен саған қиюшы едім тек жақсыны,
Мен саған еш жамандық тілемедім.
Өмірде қайғы жұтып,күрсінбеген,
Пенде боп жұмыр жерде дүрсінбеген,
Сенің пәк жүрегіңде гүл тербеліп,
Көңіліңе құс қонақтап жүрсін деп ем .
Бал қанатын балалықтын бөліп жейтін,
Шіркін-ай,бүтін ек қой бөлінбейтін,
Мені құшқан құшақ та сені аймалап,
Біздерді еркелеп «төлім» дейтін.
Амал не кеш сезіндім ,ұғынбадым,
Көңілің неге ғана суынғанын,
Жайқалған дос шыңында қос шынар ек,
Осы ма дауыл тұрмай жығылғаның?!
О,досым,махаббатым,жыр-өлеңім,
Мен саған не бақытты тілемедім,
Сен меі жырақ барсаң білер едің,
Кеудемді бір ақтарсаң білер едің,
Мен саған не бақытты тілемедім!
1971.

Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Сэтгэгдэл үлдээх:

 
back to top